Objevte možnosti akustické kytary. Workshop zdarma: Praha (14. 2.) - kapacita naplněná

Kapacita je již naplněná :-(. Ale nebuďte smutní, připravujeme pro vás spoustu dalších akcí :-).

Aneb trsátka nechte doma. Na tento kytarový workshop si připravte pouze vaše hbité prsty. A pokud hbité nejsou, o to víc se vám bude tento kytarový workshop hodit. Pozor, tentokrát s sebou přineste i vlastní kytaru.

Hlavním tématem bude finger style – stále populárnější technika hraní na akustickou kytaru všemi prsty. Jak si je při hraní nezamotat, ale naopak se naučit těch šest strun perfektně zkrotit, vám ukáže Štěpán Slížek – oficiální hráč značky Sigma Guitars. Získáte tak spoustu tipů a rad na cvičení.

Přineste s sebou drahou polovičku – vaši kytaru. Všechno si totiž budete moci vyzkoušet přímo na místě během workshopu. Na místě budou také k zapůjčení předváděcí modely značky Sigma Guitars.

Témata workshopu:
Fingerstyle a hraní všemi prsty
Exotické techniky hry na kytaru
Funky kytara
Tapping a hammering – použití pravé ruky
Perkusní hraní na kytaru

Vstup je zdarma. Na pražský workshop 14. 2. 2017 od 20:00 v Kytary.cz-Modřany se jen registrujte kliknutím na zelené tlačítko níže. Pokud se chystáte do Kytary.cz v Brně, registrujte se zde.

Těšíme se na vás! :-)